Re: Co sie dzieje

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 18:59:00 MET DST

Halo, in news:0133.000005e3.40fa9196@newsgate.onet.pl, webmajsterek
hat geschrieben:

> 1. byl taki przypadek
> -- komp 233 , 850 mb dysk c , 850 Mb dysk D , procek tak
> nieszczesliwie ustawiony ze dmucha cieplym powietrzem na dysk d (
> na dysk c tez ale d jest blizej ) obudowa typu desk top pionowa

Heh... przez chwilę zastanawiałem się jak to możliwe że wiatrak z
procesora może dmuchać na dysk... Przecież ten dysk musiałby być w
okolicach zasilacza;-) Tylko że to AT;-)

> no i nagle ktoregos dnia po mniej wiecej godzineie dysk d zaczal
> sie dziwnei zachowywac , zatrzymywac sie i startowac ( dziwek jak
> prz wlaczeniu zasilania w calym kompie ) , oraz slychac jak
> glowica skacze , po czym windows sie zatrzymuje ( na d byl plik
> pamieci widnowsa ) .

To może również wskazywać na słaby zasilacz albo (ktoś pisał o tym
ostatnio na grupie) może być wręcz słabo stykająca wtyczka zasilania.

Z drugiej strony swego czasu dość głośna była sprawa jakiegoś chipu do
dysków twardych produkowanego bodajże przez Fujitsu, który w
podwyższonej temperaturze charakteryzował się ogromną awaryjnością. Ten
chip stosowany był w wielu dyskach różnych firm.

Co to za dysk?

> a moze to przeciazenie zasilania ?? bo w kompie byly tylko 3
> miejsca na dyski a ja zrobilem 4 -- 3 twarde + CdRom .

Jaki zasilacz?

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,