Re: TV-OUT i telewizor

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 21:13:52 MET DST

Użytkownik "Darek" <interdarekb@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cdeggo$kss$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam,
>
> Podłączyłem komputer do telewizora, przez wyjście TV-OUT w karcie ATI
radeon
> 7000 pci. Obraz jest OK jeśli chodzi o DivX/XVid/DVD. Jednak mam dwa
> problemy:
> 1. Jak zrobić abym miał również dzwięk na telewizorze? Jaki kabel kupić?

To zależy od rodzaju wejscia do OTV
Jażeli masz Euro (Scart) to np:
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=27844239

> 2. Jak zrobić aby obraz na telewiorze był lepszej jakości (np. pulpit
> windowsa jest bardzo nieczytelny)?

I taki będzie, nic nie zmienisz. Kineskop
standardowego OTV (w odróznieniu od High TV)
to nie monitor do PC, wyświetla obraz w standardzie
PAL-SECAM (rodzielczość pozioma 625 linii) lub
NTSC (jescze mniej, bo tylko 525 linii).
Tego nie da się przeskoczyć.