Re: tuner tv

Autor: <dvbmaster_at_autograf.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 21:08:15 MET DST

> Zamieram kupić karte tv i nie wiem co wybrać. Co jest lepsze?
> - WINFAST TUNER TV 2000 DELUXE
> - AVERMEDIA AVER TV STUDIO NICAM303
> - KWORLD TUNER TV LTV883 NICAM/MPEG
>
> Pozdrawiam
> time

Od pewnego czasu na grupie co jakis czas pojawia się pytanie o tuner TV. Pare
lat temu kupiłem to nieszczęsne AverTV studio (Nicam), niestety nie spełniło
to moich oczekiwań w żadnym stopniu. Jkość obrazu raczej średnia, nagrywanie
hmm... szkoda gadać. Po roku walki z tym cudem przesiadłem sie na tuner
cyfrowy DVB (satelitarny). Od tego czasu jestem przeciwnikiem tunerów
analogowych (Aver, leży i sie kurzy :D) i nie rozumiem po co ludzie obecnie to
kupują skoro ceny są porównywalne.
Jkość obrazu z sat jest o niebo lepsza, dorównuje dobrej klasy telewizorom.
Nie ma problemu z przechwytywaniem obrazu (bezstratną kompreasją MPEG, przy
znikomym obciążeniu procesora). Nie mówiąc już o ofercie odbieranych kanałów
(ponad 2000 w tym mozliwośc odkodowania wielu kanałów tzw. pay-tv).
To tyle moich przemyśleń, jeżeli na coś się to komus przyda to będę się
cieszył:)

pozdrawiam