Re: Wyciszanie bardzo starego kompa

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 19:10:35 MET DST

Halo, in news:cddseh$sht$1@nemesis.news.tpi.pl, llus hat
geschrieben:

> Oto podzespoły : Cyrix 233 mhz z wentylatorkiem no name , zasilacz
> 200 W AT .Tylko te urządzenia emitują hałas w moim kompie.Z
> dyskiem już sobie poradziłem. Podzielcie się swoimi
> doświadczeniami i radami.

Ja przez około 1,5 roku miałem w domu komputerek pracujący bez przerwy
24h/dobę (serwer), który chodził bez wiatraka na radiatorze od
procesora (Pentium 133). Radiator założyłem dużo większy niż
standardowe maleństwo.

Problem w tym że jak ktoś już pisał wyżej Cyrixy mocno się grzeją. No
cóż - eksperymentuj;-)

Dodatkowo u mnie była wycięta kratka z zasilacza i spowolniony wiatrak.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,