Re: Wyciszanie bardzo starego kompa

Autor: P.D. <indio_at_quarknet.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 18:29:19 MET DST

Dnia 04-07-18 15:02, Użytkownik llus napisał:

> Witam
>
> Chciałbym wyciszyć na maxa kompa, ponieważ musi działać w nocy.Na grupie
> poczytałem troche artykułów , ale nic nie znalazłem o wyciszaniu takiego
> starocia. Nie chce ładować dużo pieniędzy na jakieś super radiatorki , bo to
> jest komp o małej wartości.Nie zależy mi na dużej wydajności.
> Oto podzespoły : Cyrix 233 mhz z wentylatorkiem no name , zasilacz 200 W AT
> .Tylko te urządzenia emitują hałas w moim kompie.Z dyskiem już sobie
> poradziłem. Podzielcie się swoimi doświadczeniami i radami.
>
> Za wszystko z góry dziękuje llus

ja to zrobiłem tak, ze na procku jest wiatrak do którego jest podłączony
potencjometr. A na zewnątrz obudowy wyciągnąłem trzeci kabelek i
podłączyłem do baaardzo starego voltomierza. Potencjometrem
wyregulowałem najcichsze chodzenie wiatraczka (najwolniejsze) a
voltomierz pokazuje mi czy wiatrak w ogóle się kręci. (mam na procku
mały radiator).

;)