Re: Co sie dzieje

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 18:11:02 MET DST

> normalnie szok!
> jakbyś opisał mój problem który chciałem skrócić post wyżej :-O
>
> dodatkowo u mnie na dysku pojawiły sie badsectory
> teraz chce kopiowac dane z innych partycji na nowo zakupiony ale wiesza
> mi sie winda
> na jednej partycji nie widać danych pod windą, dopiero pod odpaleniu
> systemu z dyskietki

to uruchom kompa z dyskietki ratunkowej , albo w trybie awarynjym tylko wiersz
poecen , potem scandisk -- i zrob skan powierzchni dysku .i przygotuj kilka
pustych dyskietek .

scandisk /autofix /cos_tam powoduje ze scandisk nie pta sie o toczy odzyskac
kazdy rekord ale sam go naprawia a dane z uszkodzonego rekordu probuje przeniesc
na dyskietke .
jezeli za kazdym razem gdy nastepuje proba odczytubad sektora dysk sie
zatrzymuje i startuje ( albo dziala naprawde wolno ) to mozesz go juz
wyrzucic ( albo sprzedac na alegro ). a juz na pewno to mozesz zrobic to jak
zrobisz noiwu skan i poajwia sie kolejne bad sektory .

ja dane z dysku odzyskiwalem takim jednym pogramem ktory mial dwie wersjie --
jedna dla windowsa , druga jako dyskietka startowa -- a potrafil odzyskac caly
dysk( mimo ze nie bylo MRB ) -- zaraz jak ty;lko przpomne sobie jego nazwe to
napisze .