Re: TFT SAMSUNG 174T

Autor: Aroo <akarlinski2_USUN_TO_Z_ADRESU_at_poczta.fm>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 15:46:52 MET DST

> a oczy od tego nie bola ?
Jak siadłem do niego pierwszy raz to w porównaniu z moim starym monitorem
faktycznie oczy trochę mnie bolały. Ale do tego trzeba się przyywczaic.
Poza tym sam producent pisze, żeby raz na godzinę wstać od komputera i
zrobić sobie co najmniej 5 minutową przerwe ;-).
Dla porównania: w pracy mam zwykły monitor 17 calowy w domu ten właśnie
panel. Po 8 godzinach siedzenia stweirdzam, że zwykły monitor wypada źle w
porównaniu z tym panelem (jeśli chodzi o zmęczenie oczu).

--
Pozdrawiam
Arek