Re: TFT SAMSUNG 174T

Autor: Aroo <akarlinski2_USUN_TO_Z_ADRESU_at_poczta.fm>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 15:43:21 MET DST

Model który mam to dokładnie SyncMaster 174T (złacze DVI, funkcja pivot,
głowśniki w podstawce).

> 1. o kątach z jakich da się w miarę komfortowo oglądać
ostatnio oglądałem jakiś film z pozycji leżącej i nie narzekałem...
> 2. równomierności podświetlenia (na jednokolorowym ekranie)
ma równomierne podśiwetlanie
> 3. zakresie regulacji jasności (i czy da się mocno ściemnić)
przy kablu dvi jest duży przedział regulacji jasności, z tym, że nie da się
ściemnić obrazu do całkowicie czarnego
> 4. wygodzie regulacji z klawiszy na obudowie
trudno powiedzieć czy jest wygodna, mnie odpowiada; na obudowie masz tak (od
prawej): power, menu, "+", "-", przełączenie źródła syngału (lub wyjście z
menu), auto

> Pytam, bo według specyfikacji ma dość wąziutkie te kąty i wygląda raczej
na
> monitor dla gracza niż np. dla maniaka filmów DVD. Wiem jednak, że
Z tego co piszą w tym modelu co mam to oba kąty są po 170. Co prawda na
stronie producenta kąty są 150 i 120 ale ja skłaniałbym się do tych
pierwszych.
Jeżeli chodzi o gry to na niczym nie grałem na tym lcd-ku, natomiast filmy
chodzą całkiem dobrze.
Co prawda ma odświeżanie 25ms a do moich zastosowań całkowicie wystarcza.
Jedyne co zaobserwowałem to w przypadku szybkiego przewijania stron www, w
których tłem jest np. bitmapka z paskami można zaobserwować bardzo nikły
efekt smuzenia. Ale wydaje mi się że na każdym lcd by to było widac.

--
Pozdrawiam
Arek