COMPAQ V 70/75

Autor: jsp <aNO_SPAM_at_b.cd>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 12:29:31 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow,
Chcialbym zmodernizowac sobie kompa, co miedzy innymi dotyczy monitora.
Obecnie posiadam SAMPO AlphaScan 521. Po zrobieniu sobie wstepnego
kosztorysu pozostalych czesci jakie chce wsadzic do nowej maszynki, wyszlo,
ze na monitor zostalo mi jeszcze (-345 zl) ;). Dlatego na monitor 17''
naprawde chcialbym wydac jak najmniej.
Moje pytanie dotyczy monitorow: COMPAQ V 70 / COMPAQ V 75. Czym te dwa
modele sie roznia? Ich cena na Allegro to 189 /199 zl. Czy te monitory
posiadaja jakies wady fabryczne? Czy moze lepiej jest kupic jakis inny model
w podobnej cenie.
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam Waszystkich grupowiczow.

--
Paweł