Re: ZIMNY dysk 120 GB

Autor: TanSid <tansid_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 12:05:14 MET DST

> Temperatura wrzenia czego? Dysku?
> Cholera u mnie w liceum ani na studiach nie omawiali.
> W okolicach 100 st C tylko woda wrze ze znanych mi substancji...

O, zobacz, a jednak jestes madry, skoro wiesz, ze woda wrze przy 100
stopniach, z drugiej strony jednak zadajesz idiotyczne pytanie: "czego
dysku". Z jednej strony wiesz z drugiej niewiesz, a moze chcesz
powiedziec, ze dyski pracujaz temp. 160 st.? czyli okolo 60st. po wyzej
temp wrzenia wody.
Oczywiscie mysl, ze twoj komantarz byl nieudaczna proba trollowania,
dorzucam, a moze sie myle?

TanSid