Re: jaki cichy dysk 120GB kupic?

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 10:20:35 MET DST

Dnia 2004-07-18 00:39, Użytkownik ArD napisał:
> Zmień sobie wentylator na procku albo się przeprowadz w jakąś cichszą
> dzielnice. Uważasz, że WD jest cichy? Mam 8 wentylatorów w obudowie a
> ten traktor to nawet na klopie słyszę. I nie, że to taki model, to już
> 3ci mój WD. *Nie ma* głośniejszych dysków. Oczywiście przez jakiś czas
> jest cichy, ale trwa to max 3 miesiące.
hmm... dziwne... WD (mam dwie sztuki w roznych kompach) jest dosyc
glosny (w porownaniu np. do bezglosnych BIV, ktore mialem przez 3 lata),
ale nie do przesady.

w jednym kompie mam cichy wentyl na procku + cichy wentyl w zasilaczu...
slychac dysk podczas pracy (terkotanie), ale nie jest tragicznie... mam
teraz nawet otwarta obudowe obok ucha i daje rade.

w drugim kompie mam juz troche glosniejszy wentylek na procku + cichy w
zasilaczu. przy zamknietej obudowie dysku nie slychac.

ale fakt na poczatku dyski byly cichutenkie.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834