Re: jaki cichy dysk 120GB kupic?

Autor: ArD <ard1_at_tlen.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 00:39:37 MET DST

Użytkownik makower napisał:

> Mógłbym polecić moj WD 120 MB ale mam tylko rok.

Zmień sobie wentylator na procku albo się przeprowadz w jakąś cichszą
dzielnice. Uważasz, że WD jest cichy? Mam 8 wentylatorów w obudowie a
ten traktor to nawet na klopie słyszę. I nie, że to taki model, to już
3ci mój WD. *Nie ma* głośniejszych dysków. Oczywiście przez jakiś czas
jest cichy, ale trwa to max 3 miesiące.

PS Jak na rocznego maluch całkiem sprawnie Ci idzie pisanie na klawiaturze.

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!