Re: drukarki atramentowe

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 17:32:03 MET DST

Użytkownik "Yaro" <ptica27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cd4ave$8qu$1@news.onet.pl...
> Miałem wcześniej Lexmarka. Nie pamiętam jaki model ale to był jakiś z
> tanich. Tyle że jak przyszło co do czego to okazało się że tusz jest
> strasznie drogi. Próbowałem napełniać ale nie za ciekawie to wychodziło.
Za
> bardzo tusz wyciekał. Trochę teraz poczytałem i zastanawiam się nad
canonem
> s500. Sama drukarka nie jest zbyt tania ale za to potem tusz można tanio
> dostać i podobno ładnie drukuje. Czytałem o tym na witrynie Tom's
Hardware.
> Co o niej sądzicie?

ja mialem w pracy i550, a teraz sie przymierzam prywatnie do i560... jak dla
mnie jest rewelacyjna...

glowica akurat nie jest zintegrowana, aczkolwiek jest horrendalnie droga,
jak komus zaschnie...

tusze oryginalne sa we w miare przyzwoitych cenach, do tego kazdy jest
oddzielny, wiec nie trzeba wyrzucac calego trojkolorowego zasobnika, a tylko
pusty pojemnik...

zastepniaki sa tanie jak barszcz, a jezeli ktos drukuje na pelikanie
(tanszym o 50% od oryginalow) nawet nie traci gwarancji...

do tego wydruki foto na i550 wychodzily rewelacyjnie