Re: win98se -->winxp

Autor: Pe.Ka <crxn1972_at_tnmrgn.cy>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 17:14:32 MET DST

From: [WJaP] - 2004-07-17 15:07:

> widze i czuje brak zyczliwosci - bardzo proszę moderatora o
> wykasowanie mojego i z nim zwiazanych postów.

Ale dlaczego? Najpierw kulturalnie zwrócono Ci uwagę, że grupa ta
traktuje o sprzęcie i skierowano na właściwą, dodatkowo jeszcze dostałeś
radę aby naprawić stary system gdyż tak będziesz mógł go prawdopodobnie
go zaktualizować. Jaki w tym brak życzliwości?
Ja mogę ewentualnie napisać że moim zdaniem tego nie zrobisz. Win98
można zaktualizować najwyżej do WinME bo z rodziną NT jest po prostu
niekompatybilny. Mi przynajmniej do NT 5 nie chciał się podnieść więc do
5.1 pewnie też nie zechce.

BTW: Tu nie ma moderatora, własne posty usuwasz sam jeśli oczywiście chcesz.

--
Pozdrawiam     _      _         _                               _
               //\   _|_|_      //\     [Pe.Ka] Paweł Kruk      //\