arctic - wahania obrotów

Autor: danonwoj <wdaniun_at_MAPSo2.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 11:04:51 MET DST

witam,
założyłem sobie dwa wiatraki Arctic Cooling Fan Pro TC, czyli z czujnikiem
temperatury.Niestety, temperatura procka wzrosła po 30 min teście w prime95
do 57C i dałem sobie spokój z katowaniem(temperatura w pomieszczeniu 24C).
Temperatura w obudowie nie przekracza 32C.Nie gram, nie żyłuję kompa,więc
pewnie nie przekroczę tych 60C (ta temp. na procku to jest mierzona pod
prockiem,a nie w rdzeniu chyba)-procek 1600+ Palaomino. Ale coś dziwne,w
everestie jak i w BIOS-ie przy prędkości obrotowej wiatraczków raz mi
wskazuje 2000 rpm,po sekundzie 1200 rpm,a nawet 0 rpm. DZieje się to dla
wiatraka na procku, na obudowie mniejsze są wahania.To normalne??
pzdr,
<WojtaS>