Re: Dual RAM

Autor: Michał S. <sobanskim_at_gazeta.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 10:58:21 MET DST

Użytkownik "Pirate" <pirate@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cd8o0j$fjn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> cze
>
> Mam płyte MSI K7N2 - nForce2 ma podobno obsługiwać dual ram.
> Mam 2x256 MB DDR w tym jedna kość 333 MHz a druga 400 MHz ramy sa firmy
> TwinMOS
> jak odpalam kompa to pisze ze ram działa na Single a nie w dualu co jest
nie
> tak ?.
>
> pozdrawiam,
> /Pirate

Witam
To i może ja się dopytam. Athlon 1700+ (0,13) na płycie Asus A7N8X-E Deluxe,
do tego 2x256 Elixir 400MHz. Przy próbie pokręcenia magistrali w biosie,
przy pamięciach ustawionych w trybie dual komp nie wstaje :( Jeśli ustawię
na single DDR - wszystko jest ok. Gdzie może leżeć problem? Wyczytałem w
instrukcji, że płyta moze mieć problemy z niektórymi pamięciami 400MHZ.
Spróbować podmienić pamięci na 333? Czy to pomoże, czy lepiej wymianić na
dedykoane 400 (tego wolałbym nie robić ze względów finansowych).

Pozdrawiam, Michał S.

ps. JAk bardzo można podkręcić ten procesor? Mnie udało się na 2200+ i
więcej już nie chciał...