Klawisze funkcyjne w laptopie sony viao

Autor: klawy <nie_ma_takiego_adresu_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 22:49:11 MET DST

Witam.
Czy ktoś wie jak uaktywnić klawisze funkcyjne w laptopie sony viao
pcg-grv616g.

Normalnie powinny działać od razu bez instalacji zadnych sterowników.
Jednakże tak nie jest, próbowałem znaleź sterowniki, leczy na stronie sony
z "suportem" nie ma tego modelu a w innych modelach sie nie dokopałem.

Pytam bo pod klawiszem funkcyjnym jest rozjaśnianie matrycy (sprzetowo) a
tak mam bardzo ciemną i nie da sie pracować. Rozjaśnianie w windowsie nic
nie daje. Mam win XP Profesional

Dziękuje za wszelką pomoc.

--
http://mojeaukcje.com/nta/     <= usuniete aukcje allegro