Re: TNT2 pelna i Vanta

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 22:47:33 MET DST

Proces Marcin <mach82@wp.pl> zwrócił błąd:
> No cóż, postęp technologiczny sprawia, że co max. 2 lata trzeba
> kompletnie wymienić swój sprzęt.

Ja bym zostawił monitor. Teraz monitory już nie te...

> Wyścig zbrojeń trwa, ciekawe tylko ilu to wytrzyma ...

Myślę, że jak to w życiu - dwóch głównych graczy stworzy duopol a trzeci
będzie podgryzał z boku, w roli pieska pokojowego.

> Za to możesz pograć w inne starsze super-produkcje typu quake3,
> half-life, unreal ...

True. Ciekawe, że kiedy były nowe to nie miałem możliwości czasowych, a
teraz kiedy używam nowszego sprzętu (bo naprawdę to już tego celka nie
używam do grania) to mogę pograć w zaległe gry. W D3 pewnie pogram za lat
kilka. Chyba, że będzie niewypałem. ;)

> Ja nie wiem ,ale kilka lat temu ludziom wystarczyły dwa kwadraty
> biegające po mapie (patrz quake1), a teraz zachciało im się shaderów,
> FSAA i innych. Mi tam chyba coś zostało z tamtych lat, bo wciąż lubię
> sobie pograć w Q1 i Q3 (moja ulubiona gra oprócz serii Championship
> Manager). Przy Q3 spędziłem z 3000 godzin i jeszcze mi mało.

To może wspomnienia? A ludzie chcą tego, co im się podsuwa. Wystarczy to
umiejętnie zrobić. Nie żeby było w tym coś bardzo nagannego... :)

Ja, jako były amigowiec też mam trochę innych faworytów w pierwszej
dziesiątce niż różne nowości. Zresztą na najczęściej używanym sprzęcie
(AthlonXP) też najczęściej ekran zajmują pozycje sprzed lat kilku, choć
nowe chodzą niezgorzej.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze