Re: TNT2 pelna i Vanta

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 22:11:53 MET DST

> Ha, to na swoim Cel466 + TNT2 M64 nie pogram. Dla kogo oni te gry robią?

No cóż, postęp technologiczny sprawia, że co max. 2 lata trzeba
kompletnie wymienić swój sprzęt. Wyścig zbrojeń trwa, ciekawe tylko
ilu to wytrzyma ...

> BTW, gdyby ta gra została wydana w terminie (pierwszym zapowiedzianym) to
> by pewnie na moim zestawie biegała... ;)
Za to możesz pograć w inne starsze super-produkcje typu quake3,
half-life, unreal ...
Ja nie wiem ,ale kilka lat temu ludziom wystarczyły dwa kwadraty
biegające po mapie (patrz quake1), a teraz zachciało im się shaderów,
FSAA i innych. Mi tam chyba coś zostało z tamtych lat, bo wciąż lubię
sobie pograć w Q1 i Q3 (moja ulubiona gra oprócz serii Championship
Manager). Przy Q3 spędziłem z 3000 godzin i jeszcze mi mało.

--
Pozdr. Marcin