Re: Liteon DVD+-RW - ktory wybrac?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 22:43:40 MET DST

Użytkownik "Karol Borsuk" <tau@poland.com> napisał w wiadomości
news:cd8vo2$gsk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam,
> Ja przed zakupem Nagrywarki DVD też rozważałem za i przeciw.

Ja rowniez :)

> Mój wybór padł na Lite-On DVDRW LDW-811S, tak dokładnie się nazywa ta
> nagrywarka.
> Powiem krótko nie żałuję tej decyzji.

Ja tez :) chociaz wybor padl na Nec

> Nagrywa na wszystkim co jest w sklepie, jeszcze się nie spotkałem z taką
> płytą którą by zepsuła. Oczywiście ja zepsułem kilka na początku (może
> trzy).
> Słabo sobie radzi z DVD-RW, ale na plusie jest większy komfort np. w InCD.
> Teraz cena plusów i minusów jest taka sama, wiec nie ma problemu.

Prawie taka sama, spora roznice widac jeszcze pomiedzy +RW a -RW

> Płyty DVD są już bardzo tanie, oczywiście te jak niektórzy mówią No Name
> chociaż firmuje się
> jakąś nazwą. Wiem też że nagrywarki droższe, niby lepsze gorzej sobie
> radzą
> z płytami tanimi,
> takie znalazłem opinie na grupie jak pytałem się pół roku temu tak jak TY
> teraz.

Raczej to nie jest prawda, ze drozsze napedy nie nagrywaja na tanich
nosnikach. Byloby to troche bez sensu, bo producent w ten sposob tracilby
klientow. Lepiej po prostu napisac, ze "nie bierze sie odpowiedzialnosci za
nagrywanie na no name" :)

> P.S. Ja od początku wierzyłem w napędy firmy Teac i miałem tej firmy dwa
> Cd-rom 32X, potem nagrywarkę CDRW 12X i miałem kupić też nagrywarkę DVD
> tej firmy.
> Ale zostałem przekonany do LiteON`a i dobrze że się tak stało.

ja mam nagrywarke CD Liteona x24 i naprawde jestem z niej bardzo zadowolony
i wcale nie uwazam, ze liteon robi zle napedy.
co do Teac'a to stracilem zaufanie do tej firmy, gdy padl w pracy CD-ROM
oraz nagrywarka. Oprocz tego za nic bym nie polecil BTC - po prostu wielki
szajs. Wybierajac sposrod Liteona oraz Neca nie zrobi popelni sie raczej
duzego bledu. Polecilem Neca tylko z tego powodu, ze go uzytkuje i wiem, ze
nie sprawia problemow.

pozdrawiam