Re: Liteon DVD+-RW - ktory wybrac?

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 18:26:05 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> napisał w wiadomości
news:cd8k1b$t5c$1@inews.gazeta.pl...

 Witam,
Ja przed zakupem Nagrywarki DVD też rozważałem za i przeciw.
Mój wybór padł na Lite-On DVDRW LDW-811S, tak dokładnie się nazywa ta
nagrywarka.
Powiem krótko nie żałuję tej decyzji.
Nagrywa na wszystkim co jest w sklepie, jeszcze się nie spotkałem z taką
płytą którą by zepsuła. Oczywiście ja zepsułem kilka na początku (może
trzy).
Słabo sobie radzi z DVD-RW, ale na plusie jest większy komfort np. w InCD.
Teraz cena plusów i minusów jest taka sama, wiec nie ma problemu.
Płyty DVD są już bardzo tanie, oczywiście te jak niektórzy mówią No Name
chociaż firmuje się
jakąś nazwą. Wiem też że nagrywarki droższe, niby lepsze gorzej sobie
radzą
z płytami tanimi,
takie znalazłem opinie na grupie jak pytałem się pół roku temu tak jak TY
teraz.
Powiedziałem co wiedziałem, wybór należy do Ciebie.
  Pozdrawiam.
  Karol Borsuk

P.S. Ja od początku wierzyłem w napędy firmy Teac i miałem tej firmy dwa
Cd-rom 32X, potem nagrywarkę CDRW 12X i miałem kupić też nagrywarkę DVD
tej firmy.
Ale zostałem przekonany do LiteON`a i dobrze że się tak stało.