Re: ECS N2U400-A vs. BIOS

Autor: szpon <aaxxx_at_wp.com>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 20:32:25 MET DST

marcus075 wrote:
> Na obywatelu szpon oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
> wymusiło

> O/c na ESC? Buhahahaha...<demoniczny miech:> O/C na ESC to szczyt
> masochizmu.

Dlaczego?! Jedyne czego mi brakuje, to większej możliwości odseparowania
częstotliwości FSB od pamięci. W chwili obecnej mam do wyboru dwie
możliwości: kręcić pamięć i FSB do 145 MHz (więcej procek nie wytrzymuje)
lub zostawić FSB na 133 a pamięć walnąć na 160. CheepoBIOS do K7S5A zawierał
właśnie tego typu dodatkowe ustawienia, których potrzebuję.