Re: Plyta glowna Intel SDS2 i dyski ULTRA SCSI 320 - czy obsluzy??

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 20:24:13 MET DST

On Fri, 16 Jul 2004 16:07:55 +0200, MaDfReAk <madfreak@tlen.pl> wrote:

> teraz dopiero doczytalem, ze jest w tym serwerze kontroler RAID adapteca
> dodatkowo..

Nie tak szybko. Pewnie nie wymianę, a dołożenie kontrolera RAID. Ten
kontroler RAID który masz, to jest na 80% kontroler zero-kanałowy
czyli rozbudowujący kontroler na płycie o funkcje RAIDu 5.
Oczywiście ktoś mógł włożyć samodzielny kontroler, ale na Twoim
miejscu najpierw bym sprawdził.

--
Pozdrawiam
  Bartek