Re: Ostatnia weryfikacja zestawu ktory kupie

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 19:31:43 MET DST

Proces Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> [...]
> 360W i początkowo miałem z nim poważne problemy. Jeśli masz ochotę,
> możesz przeczytać o nich w archiwum:
> http://tinyurl.com/6ra7e

Ja to pamiętam, ale nie zniechęciło mnie to do nabycia 360 DF. Odłożyłem to
tylko w czasie o kilka miesięcy.

> Ostatecznie po dwóch nieudanych próbach odpalenia mojego kompa z tym
> zasilaczem dopłaciłem do modelu 420 W i teraz wszystko działa OK. Mimo
> to, strasznie irytuje mnie głośne iskrzenie wydobywające się z wnętrza
> zasilacza podczas jego startu. Dźwięk ten słychać tylko wtedy, gdy mam
> podłączonych minimum 6 napędów. Przy 2 dyskach i 2 optykach już czegoś
> takiego nie ma. Dla kogoś, kto słyszy to pierwszy raz, efekt jest
> przerażający, bo przypomina iskrzenie powstałe wskutek jakiegoś
> zwarcia. Na szczęście nie powoduje efektów ubocznych...

Słówko "iskrzenie" kojarzy mi się głównie z efektami wizualnymi. Czy oprócz
dźwięku masz też coś takiego? Serio iskry lecą, jak z Codegena w czasie
wybuchu? Jeśli tak, to przecież oznacza to zużycie materiału. No i kolejny
punkt dla Chiefteca, bo Codegen robi to tylko raz w życiu, a Chieftec może
w trybie ciągłym...

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze