Re: Ostatnia weryfikacja zestawu ktory kupie

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 18:55:29 MET DST

Geralt napisał:

> Poza tym czy taki zestaw poszedlby na zasilaczu Chiefteca 360W DualFan
> HPC-360-302-DF?

Bardzo mnie zaciekawił twój post, gdy przeczytałem, że będziesz miał w
budzie aż 4 dyski. Pół roku temu sam przesiadałem się na Chiefteca
360W i początkowo miałem z nim poważne problemy. Jeśli masz ochotę,
możesz przeczytać o nich w archiwum:
http://tinyurl.com/6ra7e

Ostatecznie po dwóch nieudanych próbach odpalenia mojego kompa z tym
zasilaczem dopłaciłem do modelu 420 W i teraz wszystko działa OK. Mimo
to, strasznie irytuje mnie głośne iskrzenie wydobywające się z wnętrza
zasilacza podczas jego startu. Dźwięk ten słychać tylko wtedy, gdy mam
podłączonych minimum 6 napędów. Przy 2 dyskach i 2 optykach już czegoś
takiego nie ma. Dla kogoś, kto słyszy to pierwszy raz, efekt jest
przerażający, bo przypomina iskrzenie powstałe wskutek jakiegoś
zwarcia. Na szczęście nie powoduje efektów ubocznych...

Z niecierpliwością czekam zatem na relację z odpalenia twojego nowego
nabytku z 4 dyskami i napędami optycznymi jakie posiadasz. Jak już się
poskładasz do kupy, daj znać, czy u ciebie też tak iskrzy?

--
                        Pozdrawiam, Sniper