Jak poprawic ostrosc obrazu? [ViewSonic P75f+]

Autor: GPI <gpi_at_WYWALTOpoczta.fm>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 18:37:55 MET DST

Witam.
Czy zna ktos sposob na sprzetowe lub programowe wyostrzenie obrazu w
monitorze 17" ViewSonic P75f+. Pracuje przy rozdzielczosci 1152x864 ale
obraz wydaje mi sie lekko rozmyty, po przelaczeniu na wyzsza rozdzielczosc
1280x1024 jest jeszcze gorzej. Po zmniejszeniu odswiezania do okolo 75Hz
ostrosc sie troche poprawia, ale to jest zbyt niska cczestotliwosc dla mnie.
W rozdzielczosci 1024x768 obraz jest niemal idealny, ale praca w tej
rozdzielczosci nie jest zadowalajaca.

Za wszelkie wskazowki, uwagi i porady z gory dziekuje.
Pozdrawiam,
-- Grzechu --