Re: HuntKey HK400-XP Silencer - warto?

Autor: PePe_M <spam_at_nie.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 19:11:59 MET DST

W artykule slrncfcg9c.di8.joshua@pingwin.ani,
niejaki(a): Jacek Osiecki z adresu <joshua@ceti.pl> napisał(a):

> Mam obudowę Enlight 7254AAZ. Nie jestem do końca zadowolony z
> głośności wiatraczka w jej zasilaczu - mimo wszystko, cichy to on nie
> jest...

Upewnij sie czy aby na pewno wiatrak zasilacza??
Ja tez tak myslalem, a najwiecej szumu robil malutki wiatrak na plycie
glowwnej i w koncu go wywalilem i dalem sam radiator zalmana.

Ale nie o to pytales, wiec pzchodze do rzeczy.

Mam ten zasilacz i jestem zadowolony, w porownaniu z poprzdnim jst cchszy,
ale 'sailencer' w nazwie jest prrzesadzone.
A moze zastanow sie nad NoTec - robiony w tej samej firmie co Huntkeey (nie
wiem czy jest juz na rynku czy bedzie lada dzien).

I jeszcze jedno support huntkeya zezwala na wymiane wiatraka, oczywiscie
trzeba sie z nimi skontaktowac, wiatrak za 15 pln kupiony w proline i teraz
juz jest prawie 'silencer'.

A moze ten ktory ty zamierzasz kupic to juz bedzie cichszy bo ja kupowalem
zasilacz w lutym a cos obilo mi sie o uszy ze pozniej zaczeto montowac
cichsze swiecace na niebiesko wiatraki.

--
PePe_M