HuntKey HK400-XP Silencer - warto?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 10:51:36 MET DST

Witam,

Mam obudowę Enlight 7254AAZ. Nie jestem do końca zadowolony z głośności
wiatraczka w jej zasilaczu - mimo wszystko, cichy to on nie jest...
Ostatnio znalazłem w ofercie BITu zasilacz Huntkey HK400-XP Silencer
(http://bitcomputer.pl/product.php?id=1542). Czy warto to kupić - czy
faktycznie jest taki cichy? Jak się ma jakość do zasilacza w enlighcie?

Czy ktoś ma ten zasilacz i mógłby podzielić się uwagami?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004