Re: Mozliwosci Samsunga 797MB

Autor: Dafi <dafi_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 08:35:52 MET DST

> Poprawka:
> SM 757 DF oraz 797 DF - Dyna Flat
> SM 757 MB oraz 797 MB - Magic Bright - kineskop o większej jasności,
> jasność przełączana przyciskiem na obudowie (dobre do oglądania
> filmów)
> Podstawowa, zauważalna różnica to obudowa. Monitory serii SM 79x mają
> nową obudowę - węższa ramka, przyciski z prawego boku. Parametry
> elektryczne chyba takie jak odpowiedniki serii SM 75x oraz 76x.
> Dla x = 3 najgorszy z serii (pasmo przenoszenia 110 MHz), x=5 średnie
> parametry (185 MHz), x=5 bardzo dobre (250 MHz)
> [...]

Wydaje mi sie ze nie do konca. Zmiana obudowy nie powoduje wzrostu
ciezaru az o 3kg. Model 797MB ma kineskop DynaFlat, a 757MB MagicBright,
tak jest napisane na stronie producenta, mozliwe ze to tam ktos popelnil
blad. Kineskopy DynaFlat cechuja sie tym ze nie maja calkowiecie plaskiego
ekranu. Ale co to jest za kineskop MagicBright to ja juz nie wiem.
Na sieci nigdzie jak do tej pory nie znalazlem testu tego monitora,
ale wciaz szukam :) Jesli znajde to podziele sie informacja.
Pozdrawiam