Re: Mozliwosci Samsunga 797MB

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 07:36:51 MET DST

> Wlasnie zaczolem sie zastanawiac czym roznia sie te dwa modele i z
tego co
> zauwazyle to maja rozne kineskopy. Model 797 ma kineskop DynaFlat, a
model
> 757 ma kineskop MagicBrightTM. Znam technologie wykorzystana w
kineskopie
> DynaFlat, ale MagicBrightTM jest mi zupelnie obce. Moze ktos zna
roznice ?
> Z gory dziekuje za pomoc.
> Pozdrawiam

Poprawka:
SM 757 DF oraz 797 DF - Dyna Flat
SM 757 MB oraz 797 MB - Magic Bright - kineskop o większej jasności,
jasność przełączana przyciskiem na obudowie (dobre do oglądania
filmów)
Podstawowa, zauważalna różnica to obudowa. Monitory serii SM 79x mają
nową obudowę - węższa ramka, przyciski z prawego boku. Parametry
elektryczne chyba takie jak odpowiedniki serii SM 75x oraz 76x.
Dla x = 3 najgorszy z serii (pasmo przenoszenia 110 MHz), x=5 średnie
parametry (185 MHz), x=5 bardzo dobre (250 MHz)
Wszystkie serii DF oraz MB mają grubą szybę czołową. Patrząc na
monitor z boku wydaje się że krawędzie są zaokrąglone.

--
Józef