Re: GF FX5800, 5900 Radeon 9700, 9800 - ilosc wydzielanego ciepla

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 00:15:46 MET DST

Hmm, sam zakladalem ten watek i AFAIR chodzilo mi nie o temp GPU (twoj
post), ani nie o ilosc mocy pobieranej przez komp z roznymi kartami
graficznymi (w link z posta Friend), ale o ilosc wydzielanego ciepla w
Watach przez podane przezemnie GPU np: GF FX 5900XT wydziela maksymalnie
56W ciepla, a Radeon 9800 62W (wartosci z glowy).
No chyba, ze sie myle i wiesz lepiej odemnie o co mi chodzilo :]
Temp GPU mnie nie interesuje, bo dwa tekie same GPU moga miec inna temp -
np: przez zastosowanie innego chlodzenia.

Ale i tak THX Sander i Friend za dobre checi :]