Pentium 2.8 i boxowy cooler problem....

Autor: Wojtek W <pawciowy_at_gmx.net>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 00:12:04 MET DST

Witam !
Jest sobie Pentium 2.8 i boxowy cooler na płycie Gigabyte 8PE800.

Komputer wiesza się często
Procesor bardzo mocno się grzeje w stresie ponad 70 st C !!!
Wentylator kręci się z prędkością 2600 obr.min.
Pasta nałożona poprawnie (był również zmieniany rodzaj)

Mam pytanie czy ten cooler wyciąga powietrze z radiatora czy powinien
nadmuchiwać ??
U mnie jest nadmuchuje, co wydaje mi się dziwne...

Co może być przyczyną tak wysokiej temperatury ??

Pozdro W,W.