Re: drukarki atramentowe

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 23:20:35 MET DST

vissim wrote:

> [...]

Ile chcesz wydać na tą drukarke? Jeżeli chodzi o używanie oryginalnych
pojemników to koszty eksploatacji mają niskie Canony i Epsony ze
względu na zintegrowane głowice drukujące. HP i Lexmarki wypadają dużo
częściej. Jaką miałeś wcześniej drukarke? Napełniałeś w niej tusze?

> gdybys gdzies znalazl model HP 3820 to nie zastanawiaj sie.

Ale najpierw poczytaj ostatnie posty o tej drukarce. Jest to dość
wadliwy model.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG:503647