Re: drukarki atramentowe

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 21:50:24 MET DST

Yaro napisał(a):

> Czy może mi ktoś polecić jakąś witrynę specjalizującą się w testach
> drukarek, lub polecić dobrą drukarkę o w miarę niskich kosztach eksploatacji
> (tusz)?

gdybys gdzies znalazl model HP 3820 to nie zastanawiaj sie.
Ja mam ja juz ponad rok, napelnialem czarny kilkanascie razy - ten
pierwszy pojemnik co przyszedl do mnie z drukarka :). Kolor (tez
pierwszy) napelniony 4 razy i nadaj piknie drukuje. Zadna dysza sie
jeszcze nie zapachala - nie ma to jak profilaktyka ;)
Nie jestem pewien czy jst w sprzedazy jeszcze, ale jedno wiem na pewno -
nadal maja jej full w magazynach/centrum serwisowym w niemczech :)
Moze tam ich popros....