Re: Jaki GeForce 2 MX 400?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 19:04:37 MET DST

Użytkownik "vic" <ivp@b2.cy> napisał w wiadomości
news:12a1jpmg450b3$.1pdu2ee2a488s$.dlg@40tude.net...

> :O
> Człowieku nie wiesz co mówisz, oczywiście grać też zamierzam i wcale nie
> uważam żeby ta karta była niewystarczająca do gier (a powiem Ci że do tej
> pory miałem i mam ATI Rage IIc + VooDoo 2 12 MB i wszystkie ulubione
gierki
> /na czele z Quake 3, Half-Life, Unrealem i Shogo/ mi chodzą na
maksymalnych
> detalach)

w unreala grał mój wujek na rivie 128!!! q3 to gra z 99 roku. gf 2 mx to
karta z roku 2000. miałem taką karte. zainstaluj sobie gta3 i zobaczysz co
jest warta...
gf4mx powinien Ci pójsc... a o 128 bitach pisałęm bo sa wersje 64 bit!

zreszta gf2mx ma taktowanie 175/200 (ztcp) a gf4mx 440 270/400. pomijajac
takie bajery jak optymalizacje przesyłu danych do ramu, i optymalizacje
renderowania to nawet zamrazajac swojego mxa do -273 C nie podkrecisz go do
tylu...

http://www.tomshardware.pl/graphic/20031229/index.html