DVD-ROM nie widzi dalszych sesji - pomocy

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 19:02:42 MET DST

Witam!

Mam czytnik DVD-ROM TOSHIBA ODD-DVD SD-M1802.
W przypadku płytek CD-R pokazują się pliki zapisane
we wszystkich sesjach. Natomiast w przypadku płytek
DVD-R pokazują się tylko pliki zapisane w pierwszej
sesji.
Zarówno płytki CD-R jak i płytki DVD-R były zapisywane
na nagrywarce LiteON DVD+/-RW SOHW832S przy pomocy
programu Nero Express 6.

W pracy mam prawie o rok starszy analogiczny napęd
DVD-ROM TOSHIBA ODD-DVD SD-M1702 i na nim
wszystkie sesje zapisane na tej samej płytce DVD-R
są widoczne.

Co można zrobić? Nie chcę mojej nagrywarki używać
jako czytnika płytek.

Pozdrawiam
Adam