Re: pomocy - nowa p³yta - dziwne d¼wiêki

Autor: Don Pablo <chwast_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 09:25:03 MET DST

> Raczej na 100% masz w biosie ustawiony alarm na okreslona temperature na
> procku. Na moim starszym abicie rowniez mam to ustawione, tyle, ze akurat
ja
> musze monitorowac temp. procka bo ostatnio ma tendencje do przegrzewania
sie
> a u Ciebie podejrzewam, ze alarm ustawiony jest na jakas w miare niska
> temperature. Sprawdz.

Oczywi¶cie mieli¶cie racjê :O)))
Krzywo posadowi³em wentylator Nie mog³em przez to dopi±æ jednej ze stron
czego próba zakoñczy³a siê zreszt± wy³amaniem docisku... :-(
Ch³odzenie procka w plecy i ca³e szczê¶cie ¿e zadzia³a³ czujnik temperatury.
Nic - idê po nowy wentylator :-)

Dziêkujê za rzeczowe odpowiedzi
i pozdrawiam serdecznie
Don Pablo