Re: pomocy - nowa p³yta - dziwne d¼wiêki

Autor: domino <domino14_at_icpnet.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 23:56:21 MET DST

U¿ytkownik "Don Pablo" <chwast@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cd1iuf$qvp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kupi³em sobie w³a¶nie p³ytê ABIT IC7
> Zamontowa³em na ni± P4 3,0 PRESCOTT i 2 ko¶ci ramu oraz kartê graficzn±
>
> Po uruchomieniu (po krótkim czasie) z g³o¶niczka zaczyna wydobywaæ siê
> d¼wiêk przypominaj±cy syrenê policyjn± (2 tony na przemian) po czym
komputer
> siê wy³±cza... :O(
> Po ponownym uruchomieniu to samo tylko po krótszym czasie...
> Po ponownym potrafi prawie od razu wy³±czyæ kompa nie wydaj±c ju¿ ¿adnych
> d¼wiêków...
>
> O co chodzi? :-(

Raczej na 100% masz w biosie ustawiony alarm na okreslona temperature na
procku. Na moim starszym abicie rowniez mam to ustawione, tyle, ze akurat ja
musze monitorowac temp. procka bo ostatnio ma tendencje do przegrzewania sie
a u Ciebie podejrzewam, ze alarm ustawiony jest na jakas w miare niska
temperature. Sprawdz.