Brak obrazu (Dlugie)

Autor: kulas <kulas3_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 22:52:30 MET DST

Witam. Bardzo prosze Was o pomoc. Mam komputer (procesor 500, 256 ram....)
do ktorego chcialem podlaczyc jeszcze jeden dysk twardy. Dla wygody wyjalem
sobie karte graficzna, podlaczylem dysk, ponownie zamontowalem karte
graficzna i..... No i wlasnie. Wszystko niby chodzi, startuje, ale obrazu
brak (karta ja AGP). Wszystko co przyszlo mi do glowy to:
-powyjmowac wszystkie wtyczki, tasmy z plyty i karty z PCI,
-reset biosu,
-kombinacje z RAMem,
-testy z k. graficzna na PCI
Nic jednak nie pomoglo - monitor sprawny, karta graficzna sprawna
(testowalem na innym komputerze) a obrazu ciagle brak - komputer nie wydaje
nawet zadnych ostrzegawczych piskow.
Bardzo prosze o wskazowki co moze byc przyczyna takiego zachowania :(

Pozdrawiam - Kulas