Re: Monitor 17cali MAG model 786ps

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 22:24:17 MET DST

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 12.07.2004 roku, pocisk wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> w zwiazku z tym ze zapowiada mi sie wymiana monitora dostalem od zanjomego
> oferte na monitor MAG 786ps 6scio miesieczny za 450zl
> Czy jest to dobra cena za taki monito i co o nim sadzicie
> Jesli wedlug Was jest to jakas kaszana to co w tej cenie z uzywanych
> monitorow mozecie mi polecic

Sam niedawno nabyłem takowy model od Pana Michała i jestem bardzo, bardzo
zadowolony. Monitorek dotarł na drugi dzień roboczy od wpłaty pieniedzy,
elegancko zapakowany, pachnący nowością. No i za 430 zł masz nową 19-tkę.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl