Re: za i przeciw

Autor: WK <wkat_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 14:01:10 MET DST

Yogiii <yogiii@hot.pl> napisał(a):

> Użytkownik "WK" <wkat.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> >
> http://www.proline.pl/shop.php?
prodid=4d445f43322e345f434f4d424f5f3235365f3230

> [...]
> gierki to moze lepiej tez pomyslec o
> wiekszym ramie np 512 lub 256 + 128 ( poniewaz jak sie domyslam grafika ma
> pamiec wspoldzielona z ramem wiec moze
> caszem brakowac )
> wiec jedynie ja bym mial dwie uwagi tzn wiekszy RAM i HDD a tak to calkiem
> oki sam tez w pryszlym roku moze
> bede sie przymierzal do zakupu takiego notbooka
> naprawde polecam pomyslec o wiekszym RAMie i HDD bo 20 GB to stanowczo za
> malo chyba ze np kupisz dodatkowy dysk np zewnetrzny ( dysk + obudowa pod
> usb ) i na nim trzymal filmy i inne mniej potrzebne na codzien "smieci"

1. RAM. Na pewno nie bedę grał w np. Call of Duty czy nowego Dooma, ale
podejrzewam, że i tak by "poszło". Jeśli gireki to mało wymagające, z reguły
jak gram to bardzo rzadko.

2. Co do HDD, 20 Gb wg mnie wystarczy. Kiedyś w moim starym PC miałem dysk
4,3 Gb i jeszcze na linuxa starczyło :-) W pracy mam np. 20 Gb i mam jeszcze
5 Gb wolnego. Zasada jest taka, że trzymamy porządek i mniej ważne pliki typu
instalki itd. trzymamy nagrane na Cedekach.
Tak naprawdę sam XP to conajmniej 2 Gb straconego miejsca. Gdyby z M$ się
postarali to bez staraty na funkcjonalności powinien mieć max. 500 Mb.

Pozdr.
WK