Re: za i przeciw

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 13:47:22 MET DST

Użytkownik "WK" <wkat.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cd0bo2$59k$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> szykuję się do zakupu laptopa maxdata, chciałbym poznać wasze "za"
> i "przeciw".
> Link poniżej.

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=4d445f43322e345f434f4d424f5f3235365f3230

cenowo calkiem niezle sie prezentuje ale bardzo maly HDD wedlug mnie minimum
to 40 GB lub wiecej
do takich zastosowan jak napisales to powinno byc oki ale jesli chodzi o
gierki to moze lepiej tez pomyslec o
wiekszym ramie np 512 lub 256 + 128 ( poniewaz jak sie domyslam grafika ma
pamiec wspoldzielona z ramem wiec moze
caszem brakowac )
wiec jedynie ja bym mial dwie uwagi tzn wiekszy RAM i HDD a tak to calkiem
oki sam tez w pryszlym roku moze
bede sie przymierzal do zakupu takiego notbooka
naprawde polecam pomyslec o wiekszym RAMie i HDD bo 20 GB to stanowczo za
malo chyba ze np kupisz dodatkowy dysk np zewnetrzny ( dysk + obudowa pod
usb ) i na nim trzymal filmy i inne mniej potrzebne na codzien "smieci"