Szprzęt czy nie sprzęt ??

Autor: baran <bambus110_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 10:01:36 MET DST

Witam.

        Mam uruchomiony serwerek na Slackwarze, niby wszystko działa, ale
niestety nie mogę nic zrobić bo po wykonaniu operacji na dysku (właściwie to
próbie) wychodzi mi bład zapisu. system plików ext3.
oto komunikat (chciałem stworzyć plik d) cannot touch `d': Input/output
error
Co to może być ?? Zastanawiam się nad restartem ale kurcze nie będe miał
dostępu do netu.
Zrestartowałem go - okazało się że BIOS zapomniał o dysku przy restarcie
kompa nie widział dysku, myślałem że jest spalony, jak weszłem w
wyszukiwanie w BIOSIE to mi go znalazł. Zapisałem zrebootowałem, serwer
wstał bez żadnych problemów.
 Płyta ECS P4Vmm3 (integra VGA,LAN) procek 1,3 Intel , dysk 40 Samsung
Tak myślę może update Bios-u.

Sam nie wiem :-(