Re: przelaczniki SVGA

Autor: CYBER <usenet_at_zly_adres.com>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 19:33:07 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Przy takich parametrach obrazu według mnie żaden przełącznik
> nie da dobrej jakości. Można jedynie szukać modelu dającego
> najmniejsze zniekształcenia, ale widzę to czarno. Nawet
> głupi przedłużacz w 1024x768 znacząco pogarsza jakość obrazu.

Pytanie jak duze znieksztalcenia to bendą.

Widzialem u kumpli na prosciutkim przedluzaczu (w sumie kabla ok 3m) obraz 1600x1200
byl ok , troche skakał.

Kupilem jakis czas temu prosty przelacznik pasywny , ale to byla tragedia juz na 1024x768x70hz

Kiedys slyszalem opinie ze stosujac aktywne przelaczniki wzmacniajace sygnal mozna
uzyskac zadowalajce efekty. + Oczywiscie porzadne kable przylaczajace.