Zwisy po zmianie Radeona 8500LE na 9800SE

Autor: Pssik <kiciazajaca_NOSPAM_at_go2.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 09:51:37 MET DST

Abit KD7-Raid, Athlon 2600, WinXPpro

Po włożeniu 9800 wszystko ok, znalazł stery i działał. Po ponownym odpaleniu
kompa system podczas uruchamiania od razu skanuje dyski a potem zgłasza mase
błędów (brak pulpitu, brak wszystkich programów startowych). Nie można nic
włączyć (menadżera urządzeń i właściwości pulpitu, nie mówiąc o jakimkolwiek
programie). Po odpaleniu na innym windowsie (mam na drugim dysku) było ok
dopóki nie zrobiłem restartu. Próba odpalenia w trybie awaryjnym nie udaje
się. Po wyjęciu grafiki i włożeniu jakiegoś starocia na PCI jest ok.
odinstalowałem (Ati display i Ati control panel - tylko tyle znalazłem w
"dodaj usuń programy"). Po ponownym włożeniu 9800 zadziałało -
zainstalowałem stery (z dołączonej płytki, poprzednio złapał od razu od
poprzedniej karty, więc nie instalowałem) było ok - zrestartowałem kompa i
znowu to samo. Może zostały jakieś pliki, albo wpisy w rejestrze, ale gdzie
tego szukać ?