Re: Usypianie laptoka (?) Usluga ACPI. Win98

Autor: Stary_Boy : <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 17:13:01 MET DST

W artykule <1n7q3v16a7zte.dlg@saiko.pl> Saiko Kila napisal(a):

> W jednym notebooku trzy razy już BIOS zmieniałem. Jedna wersja poprawiała
> obsługę trybów oszczędzania energii. Problem jest gdy producent zapomina o
> sprzęcie zbyt szybko, ale może gdzieś w sieci jest jeszcze najnowszy BIOS.

To jest jak chyba napisałem laptop UMAX 266MHz AMD K-6
Z 1997/98r.
BIOS: SystemSoft MobilePro BIOS vERSION 1.17.01 (2482-00) - (1.20)
Copyright: 1984-1996

Nie znalazłem żadnych podobnych.

> BTW, czy w Menedżerze urządzeń pod urządzeniami systemowymi masz takie
> urządzenia jak w moim notku:
> ACPI Lid
> Bateria ACPI
> Przycisk systemowy ACPI
> Przycisk uśpienia ACPI
> Rozszerzenie lyty systemowej dla ACPI BIOS
> SCI IRQ używany przez magistralę ACPI
> Wbudowany kontroler ACPI
> Zaawansowana konfiguracja i interfejs energii (ACPI) BIOS
> Źródło zasilania sieciowego ACPI

Nie mam takich opcji. I chyba nie dziwota, biorąc pod uwagę
stateczny wiek mego laptoka. I system W98.

Jedna pozycja- zaawansowane opcje oszczędzania energii

A Rejestrze wprowadziłem taki wskazywany klucz.
Ale nie dało to nic.

Jedno wiem.BIOS jest sprawny.
Bo linuks, siedzący na sasiedniej partycji laptoka, z powodzeniem
komputer "sypia".

No nic. Trzeba dalej szukać.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga