Re: Chlodzenie dysku - mozna?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 16:20:48 MET DST

> Lepiej coś wykombinować żeby wentylator dmuchał na dysk zimnym
powietrzem z
> zewnątrz. U mnie jak dmuchałem powietrzem z wnętrza obudowy to temp.
dysku
> spadała o jakieś 3 stopnie, wiec trochę bez sensu.

No wlasnie, tego sie spodziewalem :-/

Hmm, moge jeszcze przesunac urzadzenia w komputerze (mam Big Tower) i
wyjac 2 zaslepki, wyciac odpowiednio, bo wentylator 80mm pionowo zmiesci
sie dopeiro w 2. Hmmm :>

Nie wiem czy mi sie chce bawic, ale moze... Tylko ze w dalszym ciagu
dmuchac bedzie od przodu i "pod dysku" (jest w kieszeni) i pod nagrywarka
(2 pietra wyzej), a jakbym chcial zeby dmuchalo od gory, to wiatrak
musialbybyc poziomo i jakis tunel na swieze powietrze musialbym zrobic...
Bosz, ale jaja ;-)

A jak widze, w ogole nie nadaje sie to do chlodzenia dysku tam na dole w
koszyku, bo tam juz nic nie zmieszcze.

Cos pokombinuje...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055