Re: Chlodzenie dysku - mozna?

Autor: konradmg <konradmg.NO.SP_at_M.aster.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 16:29:12 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> Moj eksperymentalny wiatrak 80mm na stelazu z blaszek od segregatorow
> jest juz w koncowej fazie produkcji :>
> Ale, nie wiem czy nie bedzie to bezsensowne, dmuchac na cieply dysk
> cieplym powietrzem z obudowy...

Najlepiej bedzie, jak ten wiatrak 80 mm zamocujesz w odpowiednim miejscu w
obudowie, gdzie bedzie on zasysal do srodka zimne powietrze z zewnatrz. W
wiekszosci obudow takie miejsce znajduje sie na dole z przodu. No i juz
jestes w domu, za wiatrakiem mocujesz (na jakims stelazu) dysk i tyle. :)

--
Konrad May-Giżyński