Komp - czy nie za drogo - doradźcie

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 15:47:22 MET DST

więc ostatnio wpadłem na Warszawską Giełdę Elektroniczną (chyba) (nie w
weekend) i panowie z sklepu (nawet nie pamiętam jaki to był sklep)
doradzili mi taką konfigurację sprzętową do nowego kompa:

Podzespół |Cena
Athlon 2600 |430 zł
Abit WF7-SC |430 zł
256 DRR Kingston |230 zł
grafika R7000 |180 zł
+ wentylator |ok. 60 zł
                = 1330 zł

Niewiem jak dla was - dla mnie to trochę duża cena (parę dni wcześniej na
giełdzie powiedzieli mi że za ok. 700 zł można znaleźć coś spoko (Batron
2.6 GHz, grafika zintegrowana, muza zintegrowana itd.)

Moje pytanie brzmi - czy ta konfiguracja i te podzespoły są dobrej jakości
i czy opłaca się je kupować ?? - i czy można było by trochę okroić te ceny
?

Chodzi mi o zestaw gdzie:
Procesor ok. 2.6 GHz (najlepiej Atlon XP lub z tej rodziny)
RAM - DRR ok. 256 lub 512
Muzyka i Grafika zintegrowana na płycie (żeby do grafiki była możliwość
zainstalowania innej karty(port AGP))
4 lub więcej portów PCI
4 lub 6 USB
2 FireWire