net na dwa komputery

Autor: news.gazeta.pl <turowicz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 15:45:34 MET DST

Mam net z kablowki, do tej pory sprawa byla jasna bo mialem jednego kompa.
Jednak teraz brat chce kupic sobie swojego i mam problem, bo nie wiem jak to
najtaniej rozdzielic.

On ma dzisiaj zalatwoc jakiegos switcha, ale przyznam, ze choc wiedze o
kompach mam jako taka, to nigdy niczego takiego nie podlaczalem (nawet nie
wiem jak to wyglada ;))

Pytanie - jak to sie podlacza, czy nie ma z tym problemow?
Mam modem kablowy - od niego idzie kabel do mojej sieciowki. Jak bedzie ten
switch to jak to trzeba podlaczyc?

nerd